اميدواري خاک و آتش در جشنواره فيلم فجر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اميدواري خاک و آتش در جشنواره فيلم فجر
نوشته شده در دو شنبه 14 دی 1389
بازدید : 23
نویسنده : مولوی
فيلم "خاک و آتش" از توليدات سال جاري مرکز سيمافيلم با توجه به حال و هواي داستاني و نيز بهره گيري از عوامل حرفه اي مي تواند در اين برهه از زمان يکي از آثار سينمايي فاخر و ملي در حيات سينماي ايران باشد.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل ازسايت خبري سيمافيلم، محمد قهرماني،مديرعامل موسسه فرهنگي و هنري شهيد آويني که تهيه اين فيلم سينمايي را بر عهده دارد،با بيان اين مطلب گفت:تمام کوشش سازندگان "خاک و آتش"بر اين است که اين فيلم سينمايي در بيست و نهمين دوره جشنواره فيلم فجر،حضوري درخشان داشته باشد.پيشرفت مراحل فني آن به گونه اي است که اين فيلم به احتمال فراوان تا پايان دي ماه براي نمايش آماده مي شود و با تکيه بر کوشش شبانه روزي عوامل کار، خيال مان براي رسيدن "خاک و آتش"به جشنواره فيلم فجر آسوده شده است.

قهرماني ادامه داد: البته بي شک ديدگاه هيات انتخاب و نيز داوران جشنواره در ميزان موفقيت و درخشش اين کار موثر است.اما با توجه به اينکه از نزديک شاهد کوشش ها و وسواس ستايش برانگيز عوامل اين فيلم سينمايي- چه آن ها که جلوي دوربين بودند و چه آن ها که پشت صحنه فعاليت مي کردند- بوده ام،مطمئن هستم که "خاک و آتش" در جشنواره فيلم فجر،نمايشي موفقيت آميز خواهد داشت.

او توضيح داد: بهزاد عبدي کار نوشتن موسيقي متن اين فيلم را در اوکراين به پايان رسانده است.او پايان هفته گذشته با يکي از بزرگ ترين ارکسترهاي کشور اين کشور هماهنگي هاي لازم را انجام داده است تا مرحله ضبط موسيقي بي درنگ پس از پايان تعطيلات سال نو ميلادي در کيف(پايتخت اوکراين) آغاز شود.

اين تهيه کننده درباره تدوين و صداگذاري کارتصريح کرد: مهدي صباغ زاده بيش از 70 درصد از تدوين اين فيلم را پشت سر گذاشته و همزمان آرش اسحاقي کار صداگذاري را انجام مي دهد که هر دو کار به شکلي موازي در استوديوي موسسه فرهنگي هنري شهيد آويني پيش مي رود.

قهرماني در پايان يادآوري کرد: بيش از نيمي از صداگذاري فيلم انجام شده و نکته جالب توجه اينکه صداگذاري آن به شيوه SR است و با توجه به اينکه "خاک و آتش" کاري تاريخي و شبه حماسي است، اين شيوه بر مخاطبان اثري ويژه دارد.

اين فيلم داستان مبارزات مردم سيستان و بلوچستان در برابر استعمار انگليس را در سال هاي جنگ جهاني اول روايت مي کند.کلنل كيت و نيروهاي زير نظر او به بهانه خط تلگراف به منطقه مي آيند؛ اما جي‌اند (با بازي فريبرز عرب نيا) و يارانش به رهبري ملافقير علي در برابر کلنل و افرادش ايستادگي مي كنند تا اينکه...

فريبرز عرب‌نيا،ميترا حجار،سيداحمد نجفي،فرامرز صديقي،جمشيد جهانزاده،فرهاد قائمي مهدوي، قاسم زارع،كاظم افرندنيا،آزاده خورشيد دوست،صديقه كيانفر، مصطفي طاري غلامرضا ديباييان، رامتين خداپناهي،عبدالرضا حميدي آشتياني، مهدي ميامي،مهدي جوزي،افسانه ناصري،آرش تاج،مهدي عبادتي بازيگران فيلم"خاک و آتش"هستند.

"خاک و آتش"به کارگرداني مهدي صباغ زاده از توليدات سال جاري گروه تله فيلم هاي اپيزوديک (چند قسمتي) مرکز سيمافيلم است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: